Myyntiehdot

Overclock LAN – Myyntiehdot

Tapahtuma ja järjestäjä

Overclock LAN on Scene ry:n järjestämä tietokone- ja videopelitapahtuma. Tapahtuman järjestäjä on Scene ry (Y-tunnus 1710419-9), joka vastaa lipunmyynnistä ja tapahtuman toteutuksesta.

Yhteystiedot

Järjestäjä: Scene ry (Y-tunnus 1710419-9)

Osoite: c/o UG-Klubi, Humalistonkatu 8 A, 20100 Turku

Sähköposti: hallitus@scene.fi

Puhelin: 0440 411200

Myytävät tuotteet

Myynnissä on Overclock LAN -tapahtuman konepaikkalippuja. Konepaikkalippu oikeuttaa yhden henkilön osallistumaan tapahtumaan omalla tietokonepaikalla. Lippu kattaa sisäänpääsyn tapahtumapaikalle sekä pöytäpaikan, tuolin, sähkön ja verkkoyhteyden tapahtuman ajaksi.

Konepaikan sijainti ei ole sitova, voimme siis tarvittaessa siirrellä paikkoja.

Hinnat ja valuutta

Konepaikkalipun hinta on 25,00 € per osallistuja. Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina (EUR). Hintaan sisältyy arvonlisävero ja muut mahdolliset maksut (jos sovellettavissa). Hinta näkyy aina selkeästi ennen maksun suorittamista verkkosivuillamme.

Maksutavat

Lipun voi maksaa turvallisesti verkkokaupassamme. Käytössä ovat yleisimmät maksutavat, kuten suomalaiset verkkopankkimaksut, luotto- ja pankkikortit sekä mobiilimaksaminen. Voit esimerkiksi käyttää maksamiseen Visa- tai MasterCard-korttia, pankkitunnuksia tai MobilePay-sovellusta. Kaikki maksut käsitellään luotettavan maksunvälittäjän kautta suojatussa yhteydessä.

Toimitustapa

Lippujen toimitus tapahtuu sähköisesti. Kun maksu on vahvistettu, lähetetään sähköinen lippu (PDF-muotoinen e-lippu) antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Voit tulostaa lipun tai näyttää sen mobiililaitteesi näytöltä tapahtuman sisäänpääsyn yhteydessä. Toimitus on yleensä välitön maksun jälkeen, mutta tarkista myös roskapostikansio, mikäli lippuviesti ei saavu muutaman minuutin kuluessa.

Peruutus- ja palautuskäytännöt

Overclock LAN -tapahtuman lippuosto on sitova. Koska kyseessä on tiettynä ajankohtana järjestettävä vapaa-ajan palvelu, kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus ei koske ostettuja lippuja. Ostettuja lippuja ei siten pääsääntöisesti voi peruuttaa, palauttaa tai vaihtaa toiseen tapahtumaan.

Jos et pääse osallistumaan tapahtumaan, voit halutessasi siirtää lippusi toiselle henkilölle. Lipun luovuttamisesta toiselle tulee ilmoittaa järjestäjälle sähköpostitse etukäteen, jotta voimme päivittää osallistujatiedot.

Mikäli tapahtuma peruuntuu järjestäjän toimesta tai siirretään toiseen ajankohtaan, asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus saada lipun hinta takaisin tai käyttää lippu myöhemmin ilmoitettavana uutena ajankohtana. Tällaisessa tapauksessa Scene ry on yhteydessä asiakkaisiin viipymättä ja antaa ohjeet rahojen palautukseen tai lippujen siirtoon.

Reklamaatio-ohjeet

Mikäli lipun ostossa tai tapahtuman toteutuksessa ilmenee ongelmia tai olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme ottamaan viipymättä yhteyttä järjestäjään. Voit tehdä reklamaation lähettämällä sähköpostia osoitteeseen hallitus@scene.fi tai soittamalla numeroon 0440 411200. Kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti, jotta voimme auttaa tehokkaasti. Pyrimme käsittelemään kaikki reklamaatiot nopeasti ja löytämään ratkaisut yhdessä asiakkaan kanssa.

Jos emme pysty ratkaisemaan asiaa tyydyttävästi, asiakkaalla on oikeus saattaa asia kuluttajaneuvonnan käsiteltäväksi. Viime kädessä asiakas voi kääntyä myös kuluttajariitalautakunnan puoleen.

Tietosuoja

Asiakkaiden henkilötiedot käsitellään luottamuksellisesti ja suojataan asianmukaisesti. Keräämme ainoastaan ne tiedot, jotka ovat välttämättömiä lipun ostamista ja tapahtumaan osallistumista varten (kuten nimi, yhteystiedot ja mahdolliset erityistarpeet), ja käytämme niitä vain tilauksen käsittelyyn, maksunvälitykseen sekä tapahtuman järjestämiseen liittyviin tarkoituksiin. Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman lain velvoitetta tai asiakkaan suostumusta. Tietoja säilytetään vain niin kauan kuin se on tarpeen edellä mainittujen tarkoitusten toteuttamiseksi ja voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Scene ry noudattaa EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR) ja muuta soveltuvaa tietosuojalainsäädäntöä huolehtien asiakkaiden yksityisyydensuojasta.